Jurnalul botosanenilor Publicatiile Jurnalul Online Jurnalul Dimineata Botosanilor

   
Miercuri: 4 Aprilie 2007

Evenimente
Politică
Cultură
Infracţiuni
Economic
Fapt divers
Editorial
Învăţământ
Administraţie
Horoscop
Ofertă de afaceri
Umor
Gastronomie
Comentarii
Proverbe şi...
Lumea lui Rotundu

1 EURO = 4.5841 lei
1 USD = 3.9032 lei


Număr accesări
Astăzi:
15564
De la 07 Ianuarie 2003
54181789

Instituţia Prefectului face paşi spre creşterea calităţii serviciilor


În instituţiile publice urmează să se implementeze sistemul de management al calităţii Iso 9001/2001, ce are în vedere asigurarea calităţii serviciilor prestate către cetăţeni. Pentru implementarea acestuia sistem, subprefectul Mihai Elvădeanu, împreună cu un colectiv din cadrul Instituţiei Prefectului au trecut la realizarea proiectului sistemului de management al calităţii. „Acest proiect are mai multe componente. Defineşte politica prefectului în domeniul îmbunătăţirii continue a calităţii serviciilor şi angajamentul lui de a realiza această politică. Se pune problema elaborării unui manual al calităţii, ce va fi în concordanţă cu standardele româneşti, care corespund însă solicitărilor Uniunii Europene”, a declarat subprefectul Mihai Elvădeanu. Acest sistem se aplică la Serviciul Public Comunitar de Eliberare a Paşapoartelor, pentru că paşaportul este un produs al Instituţiei Prefectului, la Serviciul Public Comunitar Regim Permise Auto şi actele emise în aplicarea legilor reparatorii. „Actele nu trebuie să fie contestate în instanţă. Calitatea actului rezidă în respectarea procedurilor prevăzute de lege. Instituţia Prefectului supralegalizează actele, eliberează autorizaţii şi nu trebuie să lase de dorit”, a precizat subprefectul. Documentaţia a fost deja elaborată şi înaintată la Bucureşti, la Comisia de Certificare, Acreditare şi Supraveghere a Calităţii din Cadrul Ministerului Internelor şi Reformei în Administraţie. Prin certificare, Instituţia Prefectului va fi obligată să respecte standardele şi va fi periodic verificată. Un certificat de acest tip are deja Primăria municipiului Botoşani. „Suntem a doua prefectură din ţară care am depus această documentaţie la Bucureşti după Ialomiţa, documentaţie realizată fără ajutor din afară, fără nici un fel de sprijin din cadrul unor consultanţi specializaţi”, a declarat subprefectul Elvădeanu. Acest sistem se aplică de mult timp în Occident, dar la noi până în momentul de faţă nu s-a ţinut cont de această standardizare. Periodic, Instituţia Prefectului va fi auditată de la centru, pentru ca normele să fie menţinute la acest standard. Din punctul de vedere al subprefectului, acest sistem al calităţii ar trebui extins la autorităţile administrativ teritoriale, pentru că abia la acel moment eficienţa instituţiilor ar fi asigurată. Aceasta pentru că eficienţa Instituţiei Prefectului poate fi împiedicată prin întârzieri datorate celor din teritoriu. (Bianca ALBU)

Drepturile de autor sunt rezervate proprietarului de domeniu. Responsabilitatea pentru eventualele consecinte juridice generate de copierea, multiplicarea si difuzarea textelor si fotografiilor de pe acest site revine persoanei in cauza.

[ Comentarii (0)]
 

  
Trupa de Teatru „Molier” s-a întors acasă învingătoare
Alţi bani pentru învăţământul botoşănean
Expoziţie de icoane pictate de deţinuţi
Taxă pentru electrocasnice
Minor arestat preventiv
Bătrân bătut grav de o femeie
Accidentat grav chiar în faţa spitalului
Eco cod al pădurii realizat de elevi
Municipalitatea aşteptă la cotitură furnizorii de utilităţi
Problemele de fond funciar rămân în topul intervenţiilor la Instituţia Prefectului
Centrul de tineret se transformă în centru de informare
Botezi? Gasesti la noi tot ce ai nevoie pentru crestinarea pruncului!
Ştefan Baban pus la treabă de peremişti
Conţac dă votul de încredere firmelor de proiectare ardelene
Penegistul Feodorov acuză sistemul sanitar
Programul de investiţii şi modernizări al Termicii continuă
Marea Britanie
Răzbunare
Horoscop
Poate că-ţi iese, cine ştie!
Drob românesc
Urmează replica lui Băsescu
Ioan Rotundu
Românul şi absenteismul
Jurnalul de Dimineaţă

Blogul lui Rotundu
Arhivă

Contact: jurnalulbtd@gmail.com
Telefon: 0745 544 745

Botezi? Gasesti la noi tot ce ai nevoie pentru crestinarea pruncului!